Peste umarul meu...

Peste umarul meu exista lucruri pe care nu am avut niciodata ochi sa le vad pentru ca eram prea ocupata cu lucruri care in final aveau sa ma dezamageasca .
Peste umarul meu exista oameni lasati in urma datoria nepasarii mele
Peste umarul meu exista suflete dezamagite pentru ca nu le-am putut oferii afectiunea si iubirea la care tanjeau....
Peste umarul meu sunt toate acele momente din care acum inca ma mai hranesc
Peste umarul meu e copilaria mea ce incet incet o las in urma pentru a deschide o alta usa
Peste umarul meu e inceput povestii unei femei frumoase, eu
Peste umarul meu sunt oamenii ce m-au sustinut dintotdeauna
Peste umarul meu sunt lectii dure de viata , cu lacrimi si suspine
Peste umarul meu este cate un el la diferite intervale de timp
Peste umarul meu e momentul cand am renuntat la conceptul de " best friend"
Peste umarul meu sunt diminetii pierdute la cafea ,cu rost in compania unor oamenii simpatici
Peste umarul meu sunt sacrificii facute pentru fericirea mea
Peste umarul meu sunt secrete
Peste umarul meu sunt oamenii ce m-au influentat pozitiv
Peste umarul meu sunt realitatii ce nu credeam ca exista
Peste umarul meu viata e roz
Peste umarul meu ....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu