Intensitate

In Ajun am fost la colindat cu colegii , la profesori si la fiecare acasa , am inceput bine pana cand stomacul meu a devenit un pahar pentru coctail , iar alergia mea a inceput sa se manifeste si am crezut ca imi va strica seara dar mi-a trecut mai reopede decat ma asteptam , m-am simtit bine cu ei , poate principalul motiv e acela ca imi era dor de fetele lor palide dar totusi zambitoare . A fost frumos sa fim singuri la o ora tarzie in noapte , mai bine spus o dimineata foarte matinala , singuri pe drumul pustiu cu semafoare si magazine ascultand Sting- englishman in new york in casti , nemaiauzind nimic , doar simtindu-ma cu adevarat eu , sentimentala si cu un zambet sarmant pe fata incat unul dintre baietii din trupa noastra de colindat , cel " adoptat" imi adresa priviri pline de zambete intr-un mod evident pentru mine . Toate acele " stimulente" m-au facut sa ma joc cu privirile si sa-l amagesc , ador sa o fac si atunci cand nu sunt influentata dar de data asta , am facut-o din pur egoism , cate o privire de 3 secunde ii schita un zambet pe fata lui albicioasa si putina culoare in obraji. Muzica electrizanta de la o colega m-a facut s-a dansez de fericire , incat jocul meu stupid a continuat , invitand un prieten la dans , unul pe care il voi regrete , iii voi duce dorul , am vrut sa dansez cu el , doar ca sa nu regret dupa ce el va pleca . Jocul meu stupid si imatur l-a facut gelos pe expeditorul privirilor ciudare incat i-am schitat pe fata un zambet chinuit cu o tenta ironica si probabil putin sfidatoare . in sfarsit ajunsi la mine toti suntem epuizati dupa atatea " stimulente" incat ne prabusim pe canapea , ascultam muzic si comentam cateva videoclipuri dupa care ne incheiem peripetie in jurul orei 5 dimineata la ultima colega . am dormit foarte putin vreo 3 ore dar astazi am fost mai energica decat ma asteptam sa fiu . O vizita tarzie si un film mi-au incheiat ziua cat si acest articol .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu