Amintiri din viitor ...

Am hotarat sa renunt la traditionalul revelion in familei si am optat pentru ceva mai indraznet o petrecere acasa la o colega cu diversi colegi cat si personae necunoscute . Toate colegele invitate isi faceau planuri legate de garderoba din acea seara , dar din lispsa de bani acest fapt nu ma preocupa incat toate care ma intrebau ce aveam sa port primeau un raspuns sec , rece servit in deradere , “ blugi si o bluza “ la acel moment se credeau superioare deoarce avea deja in minte ce aveau sa poarte . O suma de bani generoasa primita m-a facut sa-mi fac si eu griji in legatura cu tinuta din acea seara , trebuia sa fie ceva sobru dar atragator , astfel incat sa fiu observata si apreciata . Mi-am cumparat o tinuta total diferita fata de cum mi-o imaginam eu , tinuta pe care am tinut-o secreta pana la momentul intrarii mele in camera plina tipe invidioase, in acel moment le-am defaimat deoarece aratam mult mai bine decat majoritatea dintre ele , s-au simtit supuse si au inceput “ traditional “ maguleala “ ce bine arati! “ . Probabil cele doua asa-zise prietene bune ale mele au vorbit serios , in schimb resul colegelor invidioase aveau o privire plina de invidie . Toate acele maguliri m-au facut sa ma simt superioara , frumoasa incat credeam ca in acea seara avem sa sfarsesc cosmarul ultimului sarut si aveam sa sarut vreun tip ametit si sa ma simt bine . Mi-am planificat dinainte toate scenele ce credeam ca aveau sa se intample in cap ca pe niste amintiri din viitor dar totul s-a intamplat exact pe dos . Cand baietii au inceput sa vina am fost atrasa de un tip care arata destul de tip dar mai tarziu am vazut cat de incult si vulgar era , incat ca de fiecare data doresc sa ma razbun deoarece dansa cu o prietena destul de provocator incat ma privea cu o atitudine de superioritate care m-a facut sa-l fac gelos . Am luat un coleg la dans iar dansul meu cu acesta l-a facut sa-si indrepte privirea inspre mine , asta m-a facut sa ma simt puternica , dorita intr-un anumit fel . In afara de aceasta dorinta de razbunare , am ramas putin uimita ca mai exista tipii care stiu sa vorbeasca , care sunt cizelatii si au un zambet sincer imprimat pe chip . Aceasta petrecere a fost doar lipiciul pentru cativa dintre invitatii , incat se savurau reciproc in acel cadru pe semiintuneric incat acest lucru starnea invidia multora, se citea pe fetele lor dorinta de a fi in locul acelor persone , pofta , si eu simteam la fel dar ascundeam asta dupa o perdea de indiferenta , incat paream sumbra si adormita . Acesta sete de magulire si de iubire a mea reprezinta doar orgoiul mai puternic decat orice pasiune care mi-a condus toata viata sentimental incat setea mea de dragoste , acel sentiment orb si vinovat a fost present in fiecare minut al existentei mele . Nu vreau sa par increzuta dragule cititor dar probabil la momentul de fata sunt printer putinele personae de varsta mea care simt atat de intens acest sentiment datator de dependent , atata de intens incat elogiile ma fac sa ma simt mai puternica , cu fiecare elogiu sunt mai increzatoare , ma consider mai superioara, in sensul bun nu in modul increzut si plin de impresii . In sensul in care le pot arata si ii pot invata sip e altii lucruri si chestii prin care am trecut in toti acesti ani , majoritatea de suferinta si durere placuta, incat probabil sunt o masichista incurabila , de fiecare data ma refugiez in dragoste incat ma fortez sa iubesc pe cineva doar ca s ail uit pe anteriorul . Toate aceste trairi si sentimente le mai impartasesc rareori unei prietene in timpul liber si profesoare in timpul serviciului . Cred ca imi e prietena sau doar se preface ca ma intelege doar pentru a nu-mi rani sentimentele , dupa toate prin care am trecut nu pot avea incredere in toata lumea, nu imi pot permite sa gresesc sis a fiu ranita iar, e deajuns ca fragmente din inima mea puerile sunt imprastiate in amintiri , in vise , in amitiriile cu ei , cat si in amintirii din viitor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu