Marturisiri

Un simplu telefon mi-a confirmat azi ca , abilitatea mea de a citi persoane este cat se poate de precisa si reala . Din prima zi cand i-am vazut figura mi-am spus vag ," ce fata de betiv are ! " , cat de straniu ca dupa atata timp in care incepusem sa ma indoiesc de aceasta abilitate , mi-a revenit speranta la viata , chiar este betiv ! Am ramas putin socata , deoarece o persoana cu o asa functie demna de admirat poate fi atat diferita fata de "relitatea" pe care incerca sa si-o creeze , acea imagine de om glumet , pesimist si serios . Acum toate aparentele au fost distruse de un simplu cuvant. Ma bucur ca am avut dreptate , dar ma ingrijoreaza ce vad pe fata unora , secretele are le ascund si le tin inchise undeva in adancul lor , dar la un moment in viitor v-or izbucni si imi v-oi spune din nou "am avut dreptate !" . Azi am iesit din aparente , din zambete false fata de el , doar ca sa-l fac sa se simte puternic . Imi place sa fac oamenii fericitii si nu regret niciodata mijloacele prin care o fac , chiar daca le administrez o doza de "ceai de fructe " in timpul programului si zambesc din orice, ma simt bine ca eu le-am cauzat aceasta stare de euforie . Azi l-am cautat cu privirea iar cand l-am gasit am fost prea stanjenita sa-l privesc , poate din cauza motivului meu inovator de a-l aborda , fara sa realizeze starea mea de fericire cauzata de prezenta lui , am stat cateva minute bune , gandindu-ma la ceea ce aveam sa-i spun , imaginandu-mi posibile fapte , dar care defapt tot timpul se produc altfel si duc la insuccese , care uneori ma determina sa comit o serie de greseli din care ma opresc , uneori prea tarziu ca sa mai conteze . Chiar daca ma simt stanjenita sa-l privesc uneori , noul meu crush , e cat se poate de ok si de deschis , dar totusi nu simt tot ce ar trebuii sa simt . Poate pentru ca ma fortez din nou sa iubesc , doar ca sa nu ma mai gandesc ! Sper sa simt tot ce ar trebuii sa simt ,tot ce simteam odata . Poate o conversatie normala cu el imi v-a reabilita toate aceste sentimente pierdute , si nu una pe un motiv cat se poate de inovator " proiect la engleza" . Cred ca ajunge pentru ziua de azi , sper sa pot posta cat mai des in zielel ce vor urma , desi ma indoiesc , probabil v-oi fi un relax total !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu