But why...?

De ce ne paraseste ? mi se rupe sufletu de acuma , am izbucnit intr-un sir de lacrimi infinit . Nu ma pot oprii , plang incontinuu de cateva minute , imi va fi dor de ea . Raceala cu care mi-a dat aceasta veste teribila m-a amutit ….i’m speechless…. Nu-mi pot inchipuii ora de engleza fara ea acolo , ca o colega mai mare care ne vegheaza tot timpul . Ora de azi a fost un chin pentru ambele parti … se chinuia sa nu izbucneasca in plans , sau cel putin asa mi s-a parut mie . Seamana putin cu mine , ii pasa prea mult ! … in tot acest timp de la inceputul clasei a 9a nu am vazut-o asa rece , caldura aceea specifica ei era absenta , parca inchisa adanc in sufletul ei . Am sa le arat maine conversatia la restu si sper sa nu izbucnesc din nou in plans . Ma simt de parca ..... …. E si vina noastra azi am fost ca un sloi de gheata intr-un ocean de indiferenta. Nu o vreau pe profa cealalta … ii lipseste acel zambet pueril si acel suflet de copil dar totusi matur . It hurts when someone leaves …know I realize what she ment to me …to all of us …. Like a second mom ! I would not stand to see her and know that she is not teaching on our classroom . astazi in acea ora m-am simtit atat de vinovata , de rusinata , vroiam sa rup tacerea dar nu puteam eram blocata de privirea ei rece si absenta . A fost mai usor sa nu-mi pese dar consecintele dor.Dar asta e nothing lasts forever ...!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu