Cap 1

Toata notiunea de “NOI” se poate rezuma intr-o melodie aleasa de cei doi ca le reprezinta relatia . E trist cum nu am avut parte de aceast lucru niciodata , e trist ca fiecare relatie avuta e vaga si rece intr-un fel , e trist cum cei la care tineam mai mult nu m-au lasat sa fiu acolo pentru ei , sa le arat ce simt . E trist cum toate aceste experiente seci se repeat in viata mea , incat am ajuns sa am impresia ca totul e un deja-vu . E trist cum de fiecare data cred ca va fi altfel dar defapt detalile difera , dar in mare totul e la fel . E trist cum trebuie sa mint sa simulez o poveste , doar ca la un moment dat sa cred ca este adevarata . E trist ca am incetat sa mai cred in ce credeam odata , atatea experiente “ fericite” m-au facut sa nu mai cred in D-zeu cum credeam odata , e trist cum ma mint , ca totusi mai cred, cum ii mint pe altii ca mai cred in EL dar defapt m-a abandonat demult m-a lasat in voia sortii , hranindu-ma cu amintiri . E trist cum sunt atat de fericita dar atat de nefericita in sufletul meu . E trist cum am o retinere sa scriu toate aceste clipe , detalii , sentimente . E trist ca nu am tupeu sa-mi fac lumea mai buna , sa iubesc si sa fiu iubita , dar de data asta cu adevarat , fara jocuri stupide cauzate de orgoliu . E trist cum nu-mi pot incalca principiile indiferent de situatie , cum aceste principia duc la lipsa mea de fericire. Tristetea , melancolia , starile acelea de inspiratie care au dus la nasterea a cestor randuri ma fac sa ma simt atat de diferita fata de ceilalti , atata de unica .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu