Sec !

Totul a fost sec astazi , lipsit de culoare . Toata aceasta secaciune este doar acel sentiment de goliciune pe care il simti atunci cand ceva este incomplet , ceva lipseste, ceva vital dar nu sti ce este si ramai in stand-by gandindu-te la ce lipseste , la ce nu este adevarat . Am inceput ziua cu dreptul , adica cu un zambet pe care credeam ca nu mi-l va lua nimeni dar lucrurile nu decurg niciodata asa cum planuiesc de aceea nu imi prea fac planuri . Starea mea acuta de plictiseala de la primele ore m-a determinat sa-l ascult pe el , Kris Allen astfel incat singurul comfort pe care il aveam in acel moment mp3 playerul mi-a fost confiscat , fapt ce mi-a ruinat acel zambet "indestructibil" . Apoi au au urmat ganduri spontane , clipe din trecut , clipe in care chiar aveam un zambet indestructibil , dar fragil cu fiecare zi ce trece , cu fiecare persoana care o cunosc iar apoi brusc nu o mai cunosc , e altcineva ! Toata acesta dependenta a mea de muzica , ma face s ama desprind pentru cateva clipe de locul in care ma aflu si sa raman suspendata in vid undeva , doar eu si acele versuri care imi par recomfortante . Urmeaza "ziua tampitilor" si cu cat se apropie ziua cu cat timpul petrecut cu el devine viu in mintea mea , el si acel buchet de flori primit evident de "ziua tampitilor" , gestul a fost frumos dar motivul dezamagitor , incat am o anumita repulsie fata de aceasta zi . Nu o urasc pt ceea ce , celebreaza , ci o urasc pt ca l-am urat pe el pt acel motiv stupid care atunci l-am ignorat dar dupa atata timp isi manifesta efectele secundare. Sper ca ziua de maine sa nu-mi stearga zambetul cu care sigur ma voi trezi in zori . Am ajuns la concluzia ca nimeni in momentul de fata nu imi va putea satisface setea aceasta de fericire , nimeni nu este capabil sa-mi citeasca gandurile si sa vada ca nu lucrurile complicate ma fac fericita , ci simplele gesturi , simplele priviri sincere .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu