You know what? THANKS ...FOR NOTHING !

Cine a decis ca cineva poate sa decida in locu meu ? vreau sa stiu si eu cine si-a asumat autoritatea sa-mi decida viitorul sa mi-l spulbere doar din cauza unui amarat de bonus la un salar mult prea nejustificat oricum . Ce naiba cand nu te zbati nu iti pasa ! pana la urma am crezut ca ma insel dar aveam drepatate , pentru ce se-mi pese de alti cand pe ei ii doare fix in cot de mine ! asta se va schimba cat de curand o s ama doar in cot de toti si atunci s ama intrebe de ce m-am schimbat ! Pentru ca m-am saturat sa nu contez ..sa fiu prea mica sa decid ... Ei bine am stiri am crescut si stiu mult mai multe decat credeti , doar pentru ca nu spun nu inseamna ca nu stiu . And you know what thanks FOR NOTHING ! M-am saturat sa fiu dezamagita , de acuma o s ama doara in cot o sa-mi pese numai de mine , mi-as fi dorit sa fiu cu " nasul pe sus " sa fiu narcisista , mai bine asa nu-ti mai consumi nervi pe toate nimicurile , ca pana la urma mori inainte de vreme !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu