Un parfum , o cafea , o carte...un EL

Neata , e prea devreme pentru mine mai ales in aceasta perioada in care habar nu am in ce zi suntem , desi e bine , e ca si cu mar fi duminica everyday .
Ieri am fost destul de matinala , trezindu-ma si sorbind dintr-o cafea cu lapte aburinda, teoretic ca practic, am luat un mic dejun copios, cafeaua urmand sa fie servita mult mai tarziu ,  am plecat intr-o plimbare destul de lunga la primele ore ale diminetii insotita de ritmuri alerte ce-mi vibrau in timpane ( btw : sunt dependenta de muzica , nu pot fara ! ), la un moment dat un prieten simpatic care il stiu de mult timp opreste masina si ma duce o parte din drum , acelasi prieten care imi cumpara eugenie atunci cand eram doar un copil . Tot mergand ca un maratonist , nimic nu ma putea opri , doar cate o culoare rosie la semafor,trec pe langa un nene , iar tragand aer in piept , ii detectez parfumul sublim si incep sa zambesc pentru ca era acelasi parfum , era parfumul pe care il avea si el . El fiind , acel barbat 
(oficial este, dar practic tot un copil ),acel el de la mare , din acea noapte, din acel club  care mi-a incantat simturile ore in sir atat cu prezenta lui cat si cu buzele lui moi , flamande . Ma tinea atat de strans in brate incat nici nu puteam sa fac vreo miscare evidenta dat totusi atat de cald incat eu , always blocul de gheata ma lipeam de el absorbindu-i caldura cu mana dreapta usor plasata pe pieptul lui caldut, acoperit de acel tricou simpatic  in culoarea mea preferata. Ne indepartam de toti cunoscuti , retrangandu-ne pe ringul de dansul , inconjurati de necunoscuti care ne priveau zambind , tot timpul inseatat de mine , cu greu ii dezlipeam mainile de pe mijlocul meu . In fine , clar e faptul ca parfumul acelui nene mi-a dat un placut refresh memoriei senzoriale , pe care nu o sa-l uit prea curand . Imi continui drumul in acelasi pas alert si poposesc intr-un final intr-o vasta biblioteca de unde imi procur variate lecturi , odata intrata in imensa sala , burdusita de carti ceva in mine tresare , zambesc , imi caut fara graba cartea , Doamna Bovary un roman de Flaubert destul de interesant din ce am reusit sa citesc pana in acest moment , am sa va tin la curent cu ce se intampla .
Plec din acel "rai al meu " si pe ritmuri lente imi indrept pasi catre casa , dar pe drum experimentez diverse parfumuri , mirosuri ale diferitor persoane de pe trotuar dar nici unul ca al acelui nene, toate sunt prea dulci , prea tari , nici unul pe placul meu . Satula de toate acel arome prea dulci ajung acasa si ma napustesc asupra trandafirului galben proaspat inflorit ce a crescut firav langa imensa terasa unde urma sa-mi incep a devora pagina cu pagina cartea proaspat imprumutata , si trag puternic aer in piept ca toate celulele corpului sa-i simta aroma sublima , usor dulceaga , mai repet acest lucru inca o data iar tot acelasi lucru imi venea in minte: banane! ..hmm proaspete, coapte , perfecte .
Nerabadatoare si flamanda de lectura incep a ma face mai comoda imbracand niste dantela inocenta ( BTW: iubesc dantela  :x ! ) acoperind-o evident cu un trening mascand senzualitatea ei atat de ... neagra , facandu-ma pe mine singura cunoascatoare a ceea e ascunde acel banal outfit. Imi scot fotoilul moale din terasa si il plasez in directie unde niste raze caldute de toama luminau curtea atat de ...vie ! ma fac comfortabila si incep sa ma infrupt din fiecare cuvant , sa simt fiecare replica ca si cum ar fi fost a  mea .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu