Da ! Mi-e teama

In tot timpul in care nu am fost fidela  scrisului m-am implicat pana in gat in organizarea unui eveniment ce implica mult efort , dedicare si banii cat cuprinde  incat am o stare de oboseala totala , nu ma mai vad odihnita nici in weekend-uri . Cu toate acestea  acum iar trec printr-o" perioada lipsita de reflexe" , goala ca o vaza prafuita, defilez zilnic pe acelasi podium scoala - acasa , incat  incep sa duc dorul senzatilor puternice ( de gen ARTIFICIIIII ) , doar in mintea mea caci nu pot expune acest lucru public printre ei , oricum am uneori scapari ( ma mai intreaba uni,  alti " ce ai , ce e cu tine? ") . Desi fac ceea ce iubesc cel mai mult , ajut  oamenii , nu sunt atat de entuziasmata pe cat ar trebuii sa fiu , lipseste ceva , lipseste siguranta  psihica a zilei de maine ! lipseste acea privire calda in zilele acestea reci de toamna  (am parte de destule priviri calde , trust me ..., istoria se repeta, un tip mai tanar decat mine simte lucruri , chestii pentru mine dar  nu-mi pot permite sa simt aceleasi  chestii , ce urat suna chestii!...dar la varsta lui numai chestii poate simtii nimic mai mult , nu pot ! nu-mi pot incalca regulile, constinta , si cu cata caldura ma strange in brate de fiecare data cand are ocazia , cat de copilaros imi saruta obrazul , dar e prea tanar ca sa-mi ofere acea fericire de care am nevoie, acea imbratisare calda, fidelitate ,  sinceritate , aceea privire , acel "te iubesc" fara cuvinte  ..... nu-mi pot incalca regulile asa ca  ... ) . Anyway mi-e teama ca o sa raman pentru prea mult timp tot o vaza goala  , tot singura printre oameni , o sa-mi treaca   ( sper..) aceasta stare de moleseala totala , de nepasare .
 P.s . M-am saturat sa tot gasesc in textul horoscopului cuvintele " partenerul de viata "  doamne cat ma deranjeaza, imi aminteste tot mai  mult cat de goala sunt pe dinautru , nesimtitnd nimic pentru nimeni ,...adica nimic special , fara artificile din stomac.
P.p.s. i've got a song for you , a great song :) !


Olly Murs - Please Don't Let Me Go found on R&B

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu