Reflectare asupra sinelui , constiinta

Nu am in totalitate incredere in nimeni ,mai ales in horoscop dar probabil cumva s-a nimerit . Citind candva un articol detaliat referitor la zodia mea  scria ceva de genul : ".... verbul : a simtii ..." ( meaning verbul care ma caracterizeaza ) nu stiu cum dar macar o data horoscopul a coincis cu pura si simpla realitate . DA! asa e tot ceea ce graviteaza in jurul meu incepe cu un sentiment nou nascut din mine , din adancurile sufletului meu , sentimentul respectiv declanseaza toate acele gramezi de intrebari toate ( aproape toate ) incepand cu"what if....". Toate indreptandu-se in acelasi loc "examenul de constiinta " ( asa cum imi place sa-l numesc ) , daca una dintre miile de intrebari nu primesc acordul constiintei mele ramane la stadiul de what if... , sau vis , provocand montarea unui film in mintea mea cum ar fi fost daca ar fi trecut de stadiul  de what if..si s-ar fi transpus in realitate . Singura problema a "cinematografului " imaginatiei mele e ca nu pot reda simtiri , fiori , doar imagini , actiuni , gesturi , clipe atat ! nimic mai mult . Si intrebarea e de ce nu trec anumite sentimente examenul de constiinta ? simplu pentru ca imi este teama de repercusiuni ( aici insemnand parerile altora, gandurile lor referitoare la mine ). Din cauza asta de multe or ma aleg cu regrete de genu " trebuia s-o fac !" , trebuia sa trec peste constiinta , sa nu-mi pese de nimeni si de nimic decat de mine si de acel moment .Si imi pare rau ca am din abundenta atata constiinta me tine departe de anumite lucruri care m-ar face fericita ( ff fericita ! ).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu