To panicked to cross the finish line

Unul nou nout cu putin mai multe defecte dar imi place, ma atrage . La primele ore ale diminetii cand ar trebuii sa stau pironita in metrul meu patrat de scoala am mers la cafea intr-un grup restrans printre care si el , un tip nou . Nu imi parea nimic special pana si-a deschis gura si cu atata elocventa a inceput sa insire o gramada de idei pe care eu le caut in orice el , a fost frumos sa vad ca specia mea preferata de barbati(e prea mult spus, baiat prea ptin iar tip e acea cale de mijloc care o folosesc frecvent dar nu ma incanta)nu este pe cale de disparitie si ca inca mai sunt sperante........

Asta e u ntext ce l-am inceput zilele trecute si care s epare ca nu pot sa-l termin , nu ma impinge nimic d ela spate si nici nu ma atrage nimic sa-l termin . Nu-mi place ideea asta de a nu duc ela bun sfarsit un lucru tocmai inceput si daca mai este si important chiar  ca nu-mi place .

In loc sa promovez cine sunt eu cu adevarat , fac tot felul de "lucruri bune" doar ca sa fiu normala , doar ca aliti sa aiba falsa impresie ca sunt ceva mai presus decat ei intr-un anumit fel , doar ca sa obtin acelasi lucru ca si atunc cand nu l-as face deloc. cum fac cu fumatul , nu simt nevoia ( am simtit-o odata dupa ce mi-am bagat 2 pachete de tigari pe gat doar ca sa-mi placa doar ca sa ma integrez printre altii ) , nu ma satisface , nu imi ofera nici o placere dar totusi o fac si din ce in ce mai multa lume crede ca asta a devenit un viciu si e permanent , dar NU ESTE ! e o prostie . Poate daca m-ar calma macar atunci cand imi vin toti dracii si imi vars furia pe orice si orcine doar pentru ca am eu chef ( foarte frumos da ! cat regret momentele astea , in sinea mea binenteles , doar ma doare gura de prea multe ori sa zic imi pare rau mi-a scapat nu asta am vrut sa spun iarta-ma! ) . Uneori ma intreb asta sunt eu sau e doar masca , care e masca acum si care sunt eu ? Deci oamenii buni nu faceti nimic din ce nu va caracterizeaza, in schimbul tuturor "campanilor de publictate  pozitive " (gen smoking), am si vicii bune ,ascult muzica clasica uneori 3-4 zile non stop merg la galeria de arte de pentru ca imi creaza placere , atinge o coarda sensibila in mine orice muzeu , expozitie , orice inseamna arta ( and that's a good thing) .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu