Natasha

Am citit blogul unei tipe acum cateve minute , avea un articol in care descria in mare ce se scrie pe blogul ei  citez "Ceea ce scriu nu este neaparat despre Sinziana ci sunt povestile personajului meu Fantasya. Fantasya este o femeie puternica, fatala si catalogata in multe feluri...." foarte frumos spus , fapt ce m-a facut sa ma gandesc la carte , in sfarsit i-am gasit titlul potrivit  " Natasha " simplu si nu da detalii despre carte , desii am scris  doar o parte ,din simplul motiv ca am prea multe idei incat nu stiu care ar trebuii sa fie prioritara , am sa ma straduiesc mai mult sa o termin cat mai curand  . De ce Natasha ? Pai poate pentru ca imi place la nebunie numele acesta si intr-un fel mi-as fi dorit sa ma cheme asa , nu ca imi displace numele meu dar e ceva diferit . E rusesc , ador Rusia mi-ar fi placut sa ma fi nascut acolo si sa fiu una dintre " frumusetile Rusiei " dar asta e , nici romanca nu e rau . Sunt obosita  in tot acest timp petrecut acasa   m-am gandit la diverse aspecte ale vietii : viitor , trecut si prezent in cele din urma . Lucruri care in trecut mi s-au parut grele sau triste acum imi starnesc simpatia , pentru ca nu exista obstacole ci doar oportunitati .Zilele trecute am facut o promisiune impreuna cu o prietena , pe care intentionez sa o respect , mai mult din ambitia mea nebuna pentru a dovedii ca pot . Am onorat-o in fiecare an cate putin dar anul acesta sper sa o onorez pe deplin si sa zambesc fericita spunandu-mi " Pot!" , zambet insotit de acel sentiment de satisfactie , de implinire . Tot zilele astea am realizat ca cine spunea ca nu exista prietenii ci doar companie temporara avea dreptate , fiecare isi urmareste propriul scop , folosindu-se de imprejurimi  , am realizat ca majoritatea " prietenilor " s-au folosit de bunatatea mea pentru  a mai face un pas spre succes . Natura umana , toti vor sa fie  The Best , si asa este toti vrem sa ne realizam visele dar de fiecare data mai ramane unul , cel mai frums ,acela care nu se v-a implinii niciodata . Dar nu poti condamna pe nimeni ,  macar atata e gratis in Romania : a visa .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu