21 Aprilie 2010

Am inceput ziua relativ prost, m-am trezit cu un enorm chef de somn incat am mai lenevit inca 20 de min in pat , m-am chinuit sa-mi tin ochii deschisi in timp ce ma uitam la Tom & Jerry . Ajunsa la scoala intr-o stare acuta de somnolenta imi iau un 3 in 1 , socializez cu cei din clasa dar foarte vag cu unii dintre ei . Efectul cafelei isi face simtit efectul la prima ora , zambetul imi revine si devin bine dispusa ,ajut un coleg la geografie. In pauza ma duc si-mi mai iau un 3 in 1 iar dupa 10 min radiez de fericire , dar imi fac griji dau teza la info si nu stiu nimic , avem un gol imens in stomac mai les ca toti din jur se stresau si invatau pe ultima suta de metri , daca se poate numi invatat sau toceala , anyway incerc sa uit rad cu niste colegi si im imai trece , povestim de desene animate ca niste copii de gradinita entuziasmati . Apropo l-am dus azi pe Snity la scoala , berbecul meu de plus , a primit o gramada de pupe din partea colegilor , le-a fost pe plac, la cat de moale este nu ii invinovatesc . In sfarsit pauza de dinaintea orei , am un gol imens in stomac de parca m-as dat intr-un montagne russe , imbratisez cativa colegii din alte clase care imi ureaza succes . In timpul tezei sunt agitata , dar ma descurc intial iau 9 dar promisiunea mea sincera ca nu v-oi mai gresi imi\aduce inca 50 de sutimi in plus .Imi iau ghizdanul si ies afara la aer si din pacate fac o greseala , cere pe altii i face sa creada ca m-am schimbat , nu dragilor, aceiasi eu alte aparente don't judge i'm just going through a faze . La urmatoarea ora nu scriu nimic ,las asta i nseama altora , radiez de fericire m-am simtit azi de parca as fi fost indragostita doar pentru o zi de vreun tip . Orele se termina si il vizitez pe Alex ,il duc pe Snity ca sa-i mai readuca zambetul , il ia in brate si ramane asa cu el pana la sfarsitul vizitei mele. Ajung acasa si incep sa nu ma simt prea bine si nici acum nu ma simt foarte stralucit . In cocluzie am inceput ziua prost si am terminat-o prost dar la mijloc a fost pura fericire asa de cum nu am mai avut parte de ceva vreme . Toata ziua de azi a fost ca o bomboana cu lichior tare de dinafara dar pe dinautru moale si dulce .

O alta zi o alta intamplare : ieri spre inantarea mea , am fost numita , citez " un diamant neslefuit" , suna foarte frumos si m-am simtit magulita pentru cateva clipe . E bine cand cei din jur te apreciaza ,doar pentru ca esti tu si ca nu mai este nimeni ca tine .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu