I'm back !

Dupa o lunga perioada de stagnare a blogului am revenit ! In tot timpul cat nu am scris aici am participat la diverse prioecte fie impreuna cu scoala fie persoanale , toate foarte importante . Am scris recent un eseu despre noua problema a societatii "moderne" obezitatea si ce efecte are ea asupra psihicului uman , cat si consecintele pe un termen lung al toate produselor de gen fast-food , mi-a facut placere to do what I do best , adica sa exprim in scris ceea ce simt si ceea ce cred in legatura cu o anumita tema, astept jurizara desi nu s-au ingramadit multi pentru o asemenea activitate , sunt curioasa daca parerile mele au influentat cumva .
Am vazut de curand un film un film frumos si vi-l recomand: Duplicity 
Un film destul de bun avand-o in rolul principal pe  Julia Roberts alaturi de Clive Owen .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu