Chilin'

Zilele astea fara scoala , fara stres sunt un adevarat moment de respiro , un moment perfect pentru a imi pune in ordine prioritatile si gandurile  .Vremea e destul de deprimanta , incat ma impiedica sa imi fac rutina de dimineata , primele zile au fost cu soare si o adevarata binecuvantare incat nu am fost prizoniera in casa . Zilelel aste acasa am umarit o gramada de filme , toate in ciuda vremii neprielnice. am vazut o comedia cu Martin Lewrance , celebrul actor de culoare care a mai jucat in seria Bad Boys alaturi de Will Smith cat si in Big Momma , filmul e destul de amuzant , nu e foarte recent dar merita vazut

Toate zilele acestea cu precipitatii din belsug mi-au stranit lenea , teoretic mi-am propus sa invat in aceasta mini vacanta dar practic nu cred ca se v-a intampla .Sarbatorile pascale au fost un bun prilej de reunine familiala , macar nu m-am plictisit . Bine ca e vacanta si ca nu sunt nevoita sa merg la scoala pe vremea asta infecta sa ma imbrac gros si sa tremur de frig in clasa , macar nu mai aud sfaturile cicalitoare ale profesorilor , sugerand sa invatam mai mult , in special chimie . God oamenii astia nu inteleg ca nu ne plac majoritatea materilor . Asta e invatamantul romanescu , prost din toate punctele de vedere si mult prea incarcat cu materie din care 90 % nu ne v-a folosi cu nimic in viata . Daca as avea ocazia sa ma mut intr-o alta tara nu as mai sta pe ganduri , as face-o macar acolo as avea profesori care isi dau interesu si programul ar fi mai putin stresant . As scapa de toti profii care ar trebuii inclusi in proiectu "Rabla" , atat de antici sunt .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu