Dear John - asteptari si impresii

Am devenit mai constincioasa , scriu mai des pe blog . De curand am vazut un film ce merita urmarit  , Dear John , a avut premiera de curand . Defapt abia am terminat de urmarit filmul ca am decis sa-mi exprim parerea aici .
Inspirat de un roman al lui Nicholas Sparks (care a mai scris şi The Notebook sau A Walk to Remember), filmul incadreaza foarte bine conceptul de dragoste la distanta .John Tyree (Channing Tatum) soldatul ce se indragosteste nebuneste intr-o permisie de Savannah (Amanda Seyfried) studenta , petrec doua saptamanii minunate impreuna dupa care el pleaca  dar facandu-si o promisiune sa isi scrie tot ce se intampla unul altuia . Titlul filmului este inspirat din scrisorile ei catre el , care toate incepeau cu Dear John . Mai multe nu am sa va impartasesc poate asta va v-a stimula sa-l vedeti . Deocamdata pe internet e disponibila doar varianta filmata in cinema , Dvdrip poate mai tarziu . Din trailerul de pe net m-a asteptam la un film plictisitor dar luand in consideratie  ca am zis " ce naiba hai sa-l vad" nu e asa , e dea dreptul frumos pentru cei carora le plac dramele romantice . Probabil ca filmul si povestea in sine va v-a impresiona asa cum m-a impresionat pe mine si poate critica mea de aici va va determina sa-l vizionati intr-o zi . Este genul de film care merita vizionat si a2a oara si a3a oara . Probail cand v-a aparea pe net si un DvDrip il voi viziona inca o data . Filmul este destul de imprevizibil , nimic din ceea ce credem ca se v-a intampla nu s-a intamplat . Daca ati vazut IF ONLY , P.S. I LOVE YOU , A WALK TO REMEMBER si v-au placut cu siguranta Dear John  va v-a impresiona . Filmul nu e siropos si are o tenta de film psihiologic dar pe intelesul tuturor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu