Everything is ment to change

Ziua de azi a decurs intr-un fel destul de normal . Ora de engleza a fost marea mea relaxare , ca de obicei sustinatoarea orei imi inspira siguranta si comfort incat regret cu deznadejde  separarea ce v-a urma , de fiecare data cand realizez ca orele cu ea se imputineza cu fiecare saptamana ce trece . In fine, partea unica a zilei a fost ultima ora cand ne-au fost prezentate rezultatele lucrarii sustinute cu o zi inainte din cauza naivitatii mele ca suntem un colectiv " toti pentru unul , unul pentru toti " . Mi-e o  rusine de profesor incat imi vine sa intru in pamant , mi-e rusine sa ii mai frecventez si orele suplimentare de sambata incat ma sfiesc sa-l privesc in ochii . Nu cred ca mi-a mai fost vreodata asa rusine de ceva . Notele au fost asa cum ma asteptam , nesatisfacatoare . Mi-am insumat nota si nu regret dar normal ca de obicei exista persoane care isi plang de mila pentru un amarat de 4  , il considera sfarsitul lumii . Privirile lor acuzatoare mi-au starnit un dezgust total , dar daca doamne fereste si-ar fi pierdut casa , masina , TOT atunci ce ar fi facut ? si-ar fi pus capat " aventurii " ? Mda .. genul de persoane care nu stiu sa piarda  ( daca nu stii sa pierzii nu vei castiga niciodata ) . Normal ca o parte din asa- zisii "colegii" si-ar fi dorit sa nu ma  fi nascut . Nota asta  proasta pentru ei este simbolul sfarsitului dar pentru mine in mod contrar e acel imbold de indrepta gresala si a-mi dovedi mie CA POT ! La intrebarea profesorului " Ati prefera sa aveti toti media 10 fara sa stiti nimic " cele 2 priviri ale celor care au proasta impresie ca lumea e al naibii de roz se indreapta spre mine aprobator . Din respect pentru acest profesor care face atat de multe pentru noi iar noi infirm de putine  nu vreau sa aleg calea usoara . Profesorul ideal acela care te face sa-ti fie rusine de tine  , care nu ridica tonul ca sa-si impuna parerea .Dar pare a fi un altul care manifesta o repulsie fata de noi , de parca am avea raie . Toti s-au bucurat de beneficile actiunii mele dar  doar o parte sunt in stare sa-si asume si responsabilitatea acestui complot colectiv. Dar nu regret , macar pentru o clipa actiunea mea i-a facut fericiti , dar ca de obicei in fiecare lucru rau exista si o parte buna , premonitile mi-au fost adeverite ! toata lumea vreau sa traiasca intr-o lume buna lipsita de rautate si lipsa de respect .
Dar cum vrei ca cineva sa te respecte daca tu nu-l respectii , cum vrei ca cineva sa fie alaturi de tine daca tu te bucurii de benefici dar fugi de responsabilitate , cum vrei sa fi iubit daca tu la randul tau nu iubesti ? cum ?In fine , zambetul lor atunci cand situatia era in siguranta , zambetul lor de satisfactie , chiar fericire,  ma face sa nu regret . Mi-am uitat toate ideile care urmau sa fie relatatae aici pe drumul spre casa dar o mare parte sunt redate in aceste randuri . Totul se schimba in jurul meu cu fiecare zi ce trece , fapt ce ma schimba si pe mine cate putin in fiecare clipa ce-mi perinda viata .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu