Senzatii dependente !

Un pahar de "ceai ceai " sau poate doua alaturi de un prieten bun , o gluma buna urmata de un ras bun , o zi ploioasa cu multe melodii triste amintindu-ti de trecut  , sa ascult muzica la maxim incat sa nu aud nimic altceva decat versurile si vocea mea fredonand , zambetul sincer al celei mai bune prietene , dorinta de a spune adevarul "tot timpul" , ascunderea adevarate-i eu , un film bun cu cineva drag urmat de o critica sincera  , desene animate dimineata devreme .
Imi place sa fug de toti si de toate , sa nu dau explicatii tuturor in legatura cu actiunile si decizile pe care le iau , sa le dau "tema de casa" sa isi puna intreberi in legatura cu starea mea .
Sa mint ca sa-mi creez confortul perfect pentru un film derulat doar in mintea mea , care nu se va "difuza" niciodata in realitate din prea multa constiinta  .
Melodii vechi pe care nu le mai asculta nimeni , care imi creaza decorul prefect pentru un zambet plin de sinceritate pura.
O carte buna citita afara in bataia vantului caldut de primavara  , cu telefonul inchis pentru a mentine placerea intacta .
O simpla joaca cu , cainele meu batran dar plin de energie ca un catelus.
Un joc de carti cu pedepse ,din care evident sa ies catigatoare si sa ma amuz pe seama perdantilor .
Replici taioase impotriva glumelor despre femei .
O cafea pe timpul pauzei in parc , inconjurata de fumatori extaziati de fumul de tigara care ii invaluie .
Zilele de weekend  in care ma mint , ca la jumate ma apuc sa invat dar un film bun ma corupe de la acesta " placere"
Zambetele lor sterse , pline de regret   ... satisfactia suprema !
Chiulul de la lucrari , insotit de o vizita la cel mai apropiat bar cu diversi  colegii pentru a "sarbatori " escapada noastra la un ceai
Drumul de dupa scoala acasa , cand imi pun castile in urechi si nu mai aud absolut nimic in afara gandurilor mele
Micul dejun luat inaintea primei ore cu colega de dejun .
Vizitele la SISHA :X:X:X

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu