Confirmare tarzie

Mi-am imaginat vacanta altfel , plina de sentimente clare , plina de senzatii tari si plina de lucruri noi dar nimic nu decurge niciodata conform planului asa ca "fac la mentosane" (frec menta :D) din plin si ma bucur ca un copil de o inghetata de fiecare data cand vantul caldut imi indulceste ziua amara cu atingerea lui fina , imi mangaie trupul ce de fiecare data se scalda intr-o toropeala placuta la umbra terasei .De abia astept sa plec la mare , nu stiu inca data exacta dar stiu ca merg impreuna cu un grup de prieteni . Dintotdeauna am avut o conexiune cu natura , sunt mai eu atunci cand natura imi domina si incanta simturile , mai naturala si nu persoana pe care incercam sa o proiectez de fiecare data cand treceam de portile scolii.
Poate unele persoane cu care am avut de a face ma considera pretentioasa, dificila , nestiind ceea ce vreau ajung evident la aceasta concluzie . Saracii nestiutori nu au habar ca lucrurile cele mai simple imi provoaca o enorma placere , precum :
- un vant caldut de vara care-mi face mintea sa tresara si sa deruleze diverse scenarii in cinematograful mintii mele , dand nastere celui mai sincer zambet
- o simpla imbratisare in mod de apreciere de fiecare data cand ...pur si simplu am nevoie de una
- cateva clipe simple dar perfecte in compania unei prietene
- sa privesc cum castig lupta cu kilogramele , in fiecare dimineata (am slabit 2 kg :X) , uitandu-ma in oglinda si spunandu-mi " Sunt frumoasa ! merit asta . "
- sa-i fac pe oamenii sa zambeasca etc.

Tocmai acum cateva minute am avut o conversatie cu tata :
Tata: " Esti ca o ecuatie complicata"
Eu:" Adica?"
Tata:" Ca o ecuatie cu 4 variabile dintre care 3 necunoascute ! ai nevoie de cineva care sa te scoata de sub radical !!!"

Hmm.... o confirmare care nu mai venea odata , de cand asteptam ca tata sa-mi spuna ca e ok sa fiu cu cineva , nu ca s-a opus  vreodata dar vroiam sa mi-o spuna in fata precum acum chiar daca asa mai indirect .
Si are dreptate sunt complicata dar precum acea emisiune " Weird conections" totul se leaga , chiar si cele mai mici amanunte fac parte dintr-un intreg , din cheia intelegerii mele.............

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu