Frumusetea. Beneficii si dezavantaje

De ce e bine sa fii Frumoasa ?


Frumusetea ? ce este ea oare ? ...ei bine definitia frumusetii difera in functie de persoana care o apreciaza , dar in general a fii frumoasa inceamnsa sa fii trasa prin inel , talie de viespe, picioare lungi , maini firave , sani bine dezvoltati , fund bombat ( si o gramada de aspecte fizice cat mai aproape de perfectiune , sau chiar perfecte datorita unor maini foarte pricepute de estetician ) etc ..cam asta inseamna sa fii frumoasa pentru cocalari , fraieri , macho guys . 
Pentru unu barbat adevarat a fi frumoasa inseamna  sa fi tu in orice circumstanta , sa-l iubesti pentru cine este el cu adevarat si sa nu ai dorinta de a-l schimba doar pentru ca tu il iubesti pentru cine vrei sa fie si nu pentru cine este. Sa fi putin mai inaccesibila decat celelalte , ca sa nu intri in aceasi categorie cu  panaramele , toate fetele astea din ziua de azi disperate dupa tipii cu muschi si fara creier .
Nu prea am eu inspiratie acum dar a fi frumoasa inseamna sa fi tu , iar daca pentru X nu esti frumoasa nu inseamna ca esti urata , cu siguranta pentru Y esti la fel de frumoasa ca si un fotomodel chiar daca nu arati ca si unul .
Frumusetea sta in ochii privitorului asa ca fetelor nu v-a demoralizati pentru  ca unul a spus ca sunteti grasa, ca aveti o ureche mai diferita, ca sunteti prea inalta etc . ....toate aceste mici imperfectiuni sunt un mare plus pentru senzualitatea voastra , uneori sunteti sexy datorita acestora pentru ca asta va face unice , asta va face voi si incercati sa v-a iubiti cat se poate de mult ( nu sa deveniti narcisiste sau obsedate , dar sa va apreciati ) pentru ca o meritati din plin .
A iubii si a fi iubit nu este neaparat un merit , uneori nu meritati dar aveti norocul sa dati peste tipul potrivit la momentul potrivit si el sa va placa . Am patit-o si eu odata ,adica ce mai acum cateva luni la inceputul verii .. am dat peste un tip cu care nici nu visam vreodata sa ies  ( toate astea pentru ca eu contrar tuturor celor zise aici ma consider defecta , chiar urata uneori ) . Trebuie sa marturisesc ca la prima intalnire am crezut ca o sa ma respinga, sau o sa-i par urata ...dar i-am placut atat de mult incat au mai urmat si altele toate la initiativa lui . De fiecare data cand mergeam  sa ma intalnesc cu el aveam mii de fiorii cand de la departare il vedeam asteptandu-ma nerabdator , mi se parea totul ireal imi spuneam " e prea frumos sa fie adevarat !"  , dar ii placeam lui si asta era important si trebuie sa marturisesc arata foarte bine  , dintre toate fetele care tanjeau la el ... m-a ales pe mine . Nu l-am vazut nicodata sa se uite la bustul meu , la picioare sau alte chestii specifice de cocalar , intodeauna ma privea in ochii si imi zambea atata de sincer ....ca fapt divers : era tot timpul fascinat cand inteligenta din mine iesea la iveala , cand ma intreba ce medii am si cum stau cu scoala iar eu mandra ii replicam niste raspunsuri  pe cat de incantatoare pe cat de adevarate , era impresionat  si atunci ca niciodata  ma sorbea mai mult din priviri incat de fiecare data ca o hiena se citea in ochii lui, vroia atata de mult sa  ma insface  si sa-si potoleasca setea de mine , incat daca ar fi  facut-o nu m-as fi impotrivit dar era atat de timid pe cat parea de netimid ...(stiu suna ciudat dar asa era , leul - mielusel ) . a fost singurul dintre toate frumusetile  cu care am fost si spun frumuseti pentru ca , chiar au fost   , incat unele fete ma urau atata de mult incat se intrebau probabil zilnic de ce eu ?... cand ele sunt mai frumoasa( fizic vorbind pt ca asta inseamna a fi frumoasa pentru o oarecare)
Deci sa revenim caci m-am abatut de la subiect : De ce sa fii frumoasa ? Pai simplu pentru ca frumusetea atrage privirii din simplul motiv pentru ca toti o vor ! iar tu ca fata/ femeie poti folosi asta in avantajul tau , ii poti juca pe degeta ca pe niste catelusi inocenti ( asa cum feaceam eu cu cei ale caror sentimente nu le impartaseam ). Nu sa iti bati joc de ei , dar sa-i manipulezi intr-o directie favorabila tie , incat frumusetea atrage atentie si beneficii daca stii cum sa o etalezi.

De ce sa nu fii frumoasa? 

Dupa cum spuneam toti o vor ! unii o vor atata de mult incat uneori nu te vad ca pe o fata inteligenta ce esti , ci ca pe o bucata de carne usor accesibila, ieftina.
Tot timpul vor fi persoane care vor crede ca te pot avea cand vor ei dar daca esti fata desteapta ii citesti repede pe acesti cocalari asa cum o faceam eu incat le spintecam visele ,le raneam orgoliul atata de tare incat nu mai vorbeau cu mine , nu ma mai cautau cu lunile , cum am facut-o cu 2 boboci anul acesta ,se credeau atata de frumosi si importanti incat nici o fata nu le-ar rezista...desi doar cativa stiu , in ochii celorlati sunt inofensiva , incapabila de a provoca rani sufletesti ..PS: POT ! si o fac de fiecare data cand sunt abordata de genul acesta de fraieri . Dar imi tin anumite cuceriri , aventuri ascunse  printre aparente pentru a pastra acea masca de fata inofensiva , pentru ca asta ii atrage cel mai mult faptul ca pari o prada usoara , ca si acele plante carnivore la prima impresie WT* par inofensive dar dupa !!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu