Invitatia la vals -concluzii

E cartea lui Mihail Drumes pe care am terminat-o in sfarsit dupa asidua si indelungata lupta cu lenea .
Inca de la prima pagina trebuie sa marturisesc nu ma fost impresionata , nimic nu-mi capta atentia indeajuns de mult ca sa pot spune ca imi placea , tocmai de aceea am tot amanat terminarea ei .
Personajul principal este tanarul Tudor Petrican  , un om condus doar de dorinta lui de magulire cat si de orgoliul sau lipsit de principii , mi-a provocat dezgust fiecare cuvant  pe care il acaparam din povestirile lui in care avusese ca amanata o vaduva cu vreo 20 de ani mai in varsta decat el atunci pe cand era doar in clasa a7a ( :))  )
, greu de imaginat pentru mine ca o femeie in toata firea sa fie atrasa de un mucea de a7a neajuns la pubertate , nu ma atrag pe mine cei de a7a apai pe o femeie de peste 30 de ani , in fine , asta fiind doar una din fabulistele sale destainuiri ( daca se pot numi asa ) . Tudor Petrican este genul casanova , cucerea diverse femei cu care traia primavara dragostei , nepermitandu-si sa se indragosteasca de nimic altceva decat de formele si senzulitatea acolor femeii , astelfel ajunge sa acumuleze nenumarate experiente de acest gen pana cand o intalneste pe ea , pe Mihaela cea care ii pune capac .
Ma plictiseste sa stau aici  sa povestesc o carte urata dar EDUCATIVA , asa ca pentru cei interesati sa exceleze in arta sentimentelor profunde ar trebuii sa o citesca si chiar daca nu ii duce pe treapta urmatoare , macar va v-a raspunde la cateva intrebari . In mod contrar efectul pe care il are asupra mea , Mi-a raspuns la o sincgura intrebare si mi-a confirmat sute de banuieli , banuieli dobandite in perioada in care iubisem ( prea mult spus , mai degraba imi era mila de nefericirea lui incat am ajuns intru-un final sa nutresc ceva pentru el dar nu se poate nu-mi iubire ) si eu un om la fel ca Tudor Petrican asa ca aceasta carte m-a ajutat sa descoparmotivele actiunilor sale trecute .
Cartea  a fost urata  pana la finalul cartii cand am citit scrisoarea ei  , aici am inceput " sa traiesc cartea " , incat sute de fiorii imi gadilau simturi si in special se plimbau nestingheriti dealugul spatelui mei infierbantat de toata dragostea pe care i-o asternuse ea in acele  pagini inainte sa se sinucida , tragic sfarsit , dea dreptul neasteptat pentru mine dar , raman la aceiasi concluzie cartea nu imi place , in ciuda faptului ca o gramada de persoane ( in special fete ) mi-au recomandat cartea ca fiind frumoasa insa nu mi-a placut pentru ca orgoliul lui Tudor si setea lui de magulire erau pe primul loc .
Faptul ca nu mi-a placut , ma face eu din ce in ce mai mult pentru ca pe zi ce trece imi formez gusturile in materie de lectura . S-ar putea spune ca sunt insensibila ca nu mi-a palcut povestea , mi-a placut poveste a lor de dragoste , ce simtea ea pentru el dar toate astea au fost eclipsate de orgoliul sau imens.
Dar imi mentin ideea ca aceasta lectura este foarte educativa , singurul lucru pentru care merita citita

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu