Urmatoarea statie : Trecut !

Tot ma ingrijorez sa nu cumva sa  uit de ziua vreunui coleg asa ca uneori imi scot agenda din fundul sertarului ravasit, ticsit de tot felul de hartii ,reviste , agrafe, pixuri , decupaje, dosare , chestii . am inceput sa o rasfoiesc si am gasit un text pe care si acum imi amintesc ca l-am scris la scoala  intr-o ora(ce ora era nu imi amintesc) ,dar stiu ca ma plictisea la culme ora aceea si ca ma simteam goala, singura asa ca am sa-l redau aici exact asa cum l-am scris :
"Viata, o colectie de momente , zambete si lacrimi , toate legate intre ele de clipe.
E seaca uneori incat sentimentul de goliciune profunda ne invaluie subit iar , totul pare a fi alb negru .
E si dulce, atunci cand zambete sunt lipsite de lacrimi de tristete , atunci cand sti exact ce vrei. Ma afund in muzica mea de care sunt dependenta si incetez sa-mi pese de imprejurimi , ma gandesc  din  ce in ce mai mult la carte , vreau sa o termin dar momentele de inspiratie se imputineaza si imi afecteaza starea , devin melancolica si lipsita de muza , goala ca o vaza fara flori . am aceste momente care imi place sa le numesc de lapsus literar , simt dar nu pot exprima sau scrie , ceva ma impiedica si raman acolo inchise in mintea mea stiute de mine.
Zambetul acela "indestructibil s-a spulberat a devenit fragil , cu fiecare moment , cu fiecare persoana pe acre o cunosc. "

Era altfel atunci , se intampla ceva revelator in fiecare zi( pentru ca mergeam las coala , paraseam "my safety place" in fiecare zi ) , puteam scrie insa acum o fac doar ca sa nu renunt de tot ( nici nu prea gasesc subiecte care sa merite  mentionate aici , pentru ca mi-e al naibii de lene sa ies din casa , nu e nimic sa ma forteze sau macar sa ma motiveze ,) ,ca sa exersez , doar prin asta ma pot perfectiona : sa scriu , sa scriu  si sa scriu , poate intr-o zi am nu o sa am dificultati sa exprim ceea ce se afla in mine .

Tot in agenda am mai gasit cateva insemnari , fie citate ale unor oamenii celebri , pasaje din diverse carti citite, versuri, replici din filme , insemnari personale diverse ... unele destul de interesante asa ca am sa le impartasesc aici:
* A man reserves his true and deepest love not for the species of woman in whose company he finds himself electrified and enkidled , but for that one in whose company he may feel tenderly , drowsy.
*If you press me to say why i loved him , i can say no more than because he was he and i was i
* Sorry what you will , it's better to be left than never to have been loved
* Friendship needs no words - it's solitude delivered from the anquish of loneliness
* A hug it's like a boomerang you get it back right away
* If you judge people , you have no time to love them

* Daruri care nu mi-au facut nici o placere , caci nu erau dovada unui sentiment. Erau doar introducere prost acoperita
*Mi-era o sila imensa ,caci stiam sub aparenta teatralaaa de francheta se ascund intentii precise
* Silence. what does it mean? Tacerea , acel moment in care toate cuvintele , gandurile iti parasesc fiinta. O ved cum se chinuie sa nu se exteriorizeze....
*In definitiv , ce e dragostea decat o taina pe care o ascund indragostitii si o poarta in umbra , de frica lumii? Indata ce taina se da pe fata , dragostea vestejeste , isi pierde fragezimea , vraja , devine ceva obisnuit , de toate zilele ( Ei bine aceasta fraza mi-a clarificat De ce nu-mi place mie sa ma afisez cu cineva la inceput, de ce nu-mi palce ca lumea sa stie la cine tin si cine tine la mine...)
* Numai lipsa unui obiect ori a unei fiinte care ne-a apartinut odata , ne pune la lumina adevaratului pret
* Cu cat cunosc mai bine oamenii , cu cat iubesc mai mult cainii 
*Not what we know shows us who we trully are , our choices DO !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu