Revelatie !

Revin din nou la singurul lucru care ma despovareaza si ca orice lucru necuvantator nu foloseste asta impotriva mea , doar de ce se spune ca cel mai bun prieten al omului este cainele ... simplu nu ne poate desconsira gandurile intr-o maniera in care alti sa o poata inteleaga .
Tocmai am revenit de la o prietena , unde am vazut Twilight : Eclipse ... superb filmul inima imi batea cu putere la cele mai intense scene ,  a trezit in mine idei si pe acea Natasha care scrie !
Vazand acest film minunat am realizat ca din totdeauna inca de mic copil am avut o sete nepotolita pentru verbul " a fi " in special "a fi fericita " incat cu orice cost am incercat sa-mi asigur acea siguranta, fericire...in esenta o stare de bine, de plentitudine , de lipsa de complexe. Poate singurul lucru care ma leaga de acest mit : Vampirii! aceasta sete pentru fericire (la mine) , in cazul lor acea sete pentru sange .
Aceasta sete m-a condus spre asa-zisele mele iubiri , eram atat de insetata sa fiu fericita incat ma mintam ca iubesc pana la punctul in care chiar credeam acest lucru , pana la punctul in care minciunea se metamorfoza in ceva oribil : un adevar fals . Asadar o Revelatie , nu am iubit niciodata pentru ca ceea ce credeam eu ca este iubirea era doar un sentiment confuz de bine ...sau poate am iubit? cat de ciudat sa nu fi sigur ce ai simtit odata , sa te contrazici singur , sa-ti rascolesti sufletul in schimbul uneui raspuns murdar , murdar de incertitudinea faptului ca ar putea fi o minciuna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu